Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

آن 2008 است، رئیس من من که ما حضور نمایش در آلمان به نام OMD (در حال حاضر به عنوان Dmexco شناخته می شود) گفت. آن زمان، به عنوان بین المللی را در مدیر فروش برای شبکه آگهی شناخته کار می کرد.  این سفر من اول در صنعت دیجیتال در آلمان خواهد بود. چه کسی می دانست این تبدیل را به یکی از دهد قدرتمند در عرصه دیجیتال?

DMexco پس از آن به نام OMD، آغاز شده موضعی به بازار آلمان اما از آن زمان به یکی از نشان می دهد بیشتر در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده در صنعت گسترش یافته است. هر سال پس از آن در آن رشد می کند بیشتر و بیشتر: از دوسلدورف تا كلن; از سالن سه به هشت; از شرکت کنندگان 380 دو بيش از 4.000; از بازدید کنندگان 20.000 دو بیش از 43.300.

که DMexco، صنعت و حرفه ای از سراسر دنیا و از هر طاقچه/جنبه در صنعت شما. از مدیران اجرائی به نمایندگان فروش تازه وارد سالن با انرژی شگفت انگیز و مردم مشتاق دیدار با چشم انداز جدید و مجدد با آنهایی کهنه پر است. یک چیز است برای برخی-هر کس برای انجام کسب و کار وجود دارد.

من دنبال جلو به چه چیزی است در فروشگاه برای سال 2016 Dmexco امسال… در دیدن شما وجود دید؟

GeoEdge فراهم می کند eading ل آگهی امنیت و تایید راه حل های در صنعت. ناشران، مبادلات، شبکه، DSPs, ساكاريدها و همه نهفته malvertising و تبلیغات با کیفیت پایین هستند. GeoEdge که به ما راه حل برای محافظت از کسب و کار و کاربران را از آگهی های بد و مشکل توسعه داده اند. ما اسکن، شناسایی و توقف همه آگهی با بدافزارها تبلیغات با پوشیدگی و تبلیغات توهین آمیز در میان بسیاری دیگر. من در GeoEdge غرفه سالن 7، غرفه E-009 بنابراین من می تواند توضیح بیشتر درباره فن آوری های دستیابی به موفقیت ما شده آمده است.

من من دوست دارم به شما بگویم همه چیز در مورد آن بنویسید!

.