چگونه به معکوس تصویر جستجو با گوگل تصاویر

جستجوی تصویر گوگل یک راه عالی برای پیدا کردن تصویر است که شبیه به یکی از شما در حال حاضر و یا به کمک شما پیگیری کردن منبع اصلی عکس در اینترنت است. اینجا این است که چگونه به استفاده از آن.

اگر می خواهید جستجوی تصویر است که به نظر می رسد در وب سایت شما فقط می توانید پلاگین URL تصویر تصویر در وب سایت

به جستجوی تصویر گوگل جستجو کنید. ترفند این است که شما باید آدرس تصویر خود را، نه فقط آدرس صفحه که در آن تصویر به نظر می رسد.

در وب سایت، تصویر کلیک کنید و سپس فرمان “رونوشت تصویر محل”. این آدرس تصویر خود را به کلیپ بورد کپی می کند.

سر به صفحه تصاویر گوگل و سپس دکمه “جستجو توسط تصویر” (نماد دوربین).

در زبانه “چسباندن URL تصویر” فقط در قسمت راست کلیک کنید و سپس انتخاب “رب” فرمان (یا ضربه Ctrl + V بر روی ویندوز و یا فرمان + V بر روی مک) برای چسباندن آدرس شما قبلا کپی.

پس از چسباندن آدرس دکمه “جستجو توسط تصویر” را کلیک کنید.

گوگل باید نتیجه خیلی به سرعت بازگشت.

همچنین، اگر کروم را به استفاده از این روش حتی آسان تر است. همه شما باید انجام دهید این است که هر تصویر در وب سایت کلیک راست کنید و سپس فرمان “جستجوی گوگل برای تصویر” را انتخاب کنید.

کروم را به نتایج جستجوی حق!

اگر شما به یک رونوشت محلی از یک تصویر (شاید شما آن است که در برخی از نقطه و فراموش کرده از کجا آمده دریافت)، شما می توانید آن را به گوگل برای انجام جستجوی تصویر آپلود تصویر شما در حال حاضر بر روی کامپیوتر شما

جستجو.

سر به صفحه تصاویر گوگل و سپس دکمه “جستجو توسط تصویر” (نماد دوربین).

این زمان سوئیچ بیش از به بند “آپلود تصویر”

شما می توانید آپلود تصویر توسط آن در حال حاضر و یا با کشیدن آن به سمت راست بر روی این بند کلیک کنید “فهرست” را فشار دهید برای قرار دادن یک تصویر بر روی کامپیوتر شما.

پیدا کردن و تصویر شما می خواهید برای آپلود انتخاب کنید و سپس دکمه “Open” را کلیک کنید.

متناوبا، شما می توانید پیدا کردن تصویر بر روی کامپیوتر شما و سپس فقط آن را به تصاویر گوگل صفحه بکشید.

پس از آپلود تصویر شما به صفحه نتیجه با گوگل را “بهترین حدس می زنم برای این تصویر” و فهرست وب سایت های که در تصویر به نظر می رسد هدایت می شود.

آیا شما به دنبال منبع اصلی عکس و یا شما فقط می خواهم به نگاهی دیگر تصاویر شبیه به یکی از شما در بر داشت, تصاویر گوگل را آسان می کند.