Ransomware Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

به اپیدمی نسبت یافت در سال 2016 و نشانه هایی که malvertising به زودی جایگزین ایمیل به عنوان مکانیزم تحویل ترجیح داده است.  اکتشافات جدید به نشان چقدر آسان برای ناشران و تبلیغات آنلاین شبکه، این به عنوان نگرانی مهمی در حال ظهور است- و پر سود آن برای تزریق مسموم تبلیغات آنلاین به وب سایت مشخصات بالا.

با توجه به داده ها از وزارت دادگستری ایالات متحده حملات ransomware در حال حاضر حدود 4.000 در هر روز تا بیش از 400 درصد از سال قبل به طور متوسط هستند.  برای سه ماه اول سال 2016 اف بی آی آمریکا تخمین می زند که ransomware هزینه قربانیان حملات حدود 210 میلیون دلار باج پرداخت و هزینه های بازیابی.  شماره همراه با سهولت در آن خودکار آگهی های مخرب به سایت های جریان اصلی تضعیف می اندازی طوفان کامل است که باید در بالای ذهن کارکنان عملیات آگهی آنلاین.

خدمت حملات مشخصات بالا بیش از چند ماه گذشته به عنوان نمونه ransomware malvertising واقعیت را ملاقات می کند.  چند وب سایت ناشران-از جمله نیویورک تایمز، AOL، ام اس ان و پراکسی-به طور همزمان تبلیغات مسموم است که خوانندگان با ransomware و انواع دیگری از ویروس ها آلوده تحت فشار بودند.

حمله با موفقیت یک شبکه خودکار نمایش مخرب laced پرچم آگهی در سایتهای پر ترافیک به خطر بیافتد. هنگامی که کاربر به صفحه است که در خدمت تبلیغات مخرب surfed, تبلیغ خودکار دو مسیر دو سرور malvertising دوم که تحویل کیت بهره برداری شناخته شده شناخته شده به عنوان ماهی گیر.  کیت ماهی گیر با سوء استفاده از آسیب پذیری های شناخته شده در ده ها تن از نرم افزار از جمله مرورگرهای وب خوان ادوبی، ادوبی فلش و سیلورلایت مایکروسافت نصب شده است.  

ظرف 24 ساعت تحت تاثیر کمپین malvertising ده ها هزار نفر از کاربران کامپیوتر در ایالات متحده به تنهایی.  نتیجه نهایی میلیون ها نفر از کاربران کامپیوتر که صفحه نمایش کامپیوتر است که خواستار پرداخت bitcoin برای بازیابی اسناد مهم، عکس ها و یا موسیقی و فایل های ویدیویی است که در طی عفونت رمزگذاری شده بودند خیره شد.

A جدا حمله ماه بعد چند وب سایت مشخصات بالا دلربا JSON فایل به عنوان بخشی از فرآیند برای کشیدن محتوای تبلیغاتی از شبکه های آگهی در بر داشت.  پا زدن فایل JSON که آغاز سری تاییدیه است که کاربران با نوع ransomware TeslaCrypt آلوده به گفته محققان در Trustwave را SpiderLabs.

اینها فقط دو نمونه از موج بعدی در تازیانه ransomware که پرزیدنت اوباما رسید.   

آن است که بسیار ساده است برای مخفی کردن کد مخرب در SWF (فلش) تبلیغات و یا فایل های GIF یا حتی در سایت های فرود صفحه و دلیل احتیاط برای اطمینان از مخاطبان سایت قرار داده نمی شود در خطر دو malvertising حمله باید گرفته شود.

در محیط زیست سمی این ناشران و شبکه های تخصصی آگهی امنیت و تایید برای حفظ نازائی تبلیغات در صفحات وب خود را استفاده از ابزار باید.  GeoEdge می تواند به طور خودکار نقطه نشانه هایی از فعالیت های مشکوک و قبل از آنها صدمه به خوانندگان خود را آگهی های مخرب را مسدود. GeoEdge چگونه ما می تواند کمک به حفظ امنیت سایت و کاربران بپرسید.

.