Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

Liftable رسانه، Inc. است بالا 10 ناشر دیجیتال همواره در میان شبکه های بالای 50 بازدید ترین رسانه در ایالات متحده قرار گرفت با کار کردن با GeoEdge رسانه Liftable نه تنها شکایت آگهی قابل توجهی کاهش می یابد، اما همچنین کاهش 83% در تبلیغات توهین آمیز و نهفته پیدا کرده است!

اهسته بازمزمه ادا کردن/CFO، فورد اردن بود به این می گویند: “GeoEdge واقعا کمک کرده است ما دریافت یک دسته در ما تبلیغات برنامه ریزی شده و ما احساس اعتماد به نفس است که ما می توانید آگهی های امن، با کیفیت به کاربر ما تحویل هستند پایه را.” 

ما مفتخریم به این موفقیت داستان خواندن کامل مورد مطالعه اینجا به اشتراک بگذارید!

چالش

Liftable رسانه ای شروع کار با همکاران برنامه ریزی شده و متوجه کنترل کمی آنها را به حال بیش از تبلیغات است که به کاربران خود را ماهانه 30 میلیون خدمت کرده بودند. با مخاطبان آوازی Liftable صدها پیام روز از طریق فیس بوک و معنی دیگر تماس بگیرید، با بیش از 25 درصد از آنها در مورد ضعیف و یا نامناسب کیفیت خود را آگهی دریافت شد. T حوادث بسیاری از مطالب توهین آمیز و یا فایل های بیش از حد بزرگ کاهش پایین بار خود سایت/سيد

برای جلوگیری از مبارزات انتخاباتی آگهی پور با کیفیت نمایش در سایت های خود را اینجا بوده، اختصاص داده شده Liftable در زمان و منابع به فرایند QA کاربر . با این حال، مقدار زمان برای QA محدود بود و نتایج بسیار موثر بودند. زمانی که پاسخ به Liftable شکایت در مورد مبارزات انتخاباتی آگهی های خاص است، علاوه بر این، آنها تمام تلاش خود برای ردیابی منبع تبلیغ و دسترسی به برنامه اى شریک مسئول انجام دهد. اغلب، شریک contacted انکار مشارکت و مبارزات انتخاباتی آگهی متخلف ادامه خواهد. Lifetable را می دانستم که آنها نیاز به یک راه حل بهتر و آنها متوجه شدم که GeoEdge مشکلات خود را حل کند.

راه حل Liftable رسانه ها متوجه شدم که GeoEdge آنها قابلیت کار با همکاران برنامه اى با کنترل و confdence ارائه می. GeoEdge در زمان واقعی ضد malvertising و تبلیغ کیفیت راه حل مدیریت خودکار و تنظیم روند آگهی سیستم های بنابراین کاربران Liftable را از تروجان با کیفیت ضعیف و نامناسب تبلیغات محافظت می شود.

با GeoEdge، Liftable می تواند اجرای سیاست هایی که برای پایه کاربر خود را سفارشی. بنابراین تبلیغات ofensive به کاربران خود را به مخاطبان عام تر باشد ممکن است مخاطبان Liftable را محافظه کارانه تر است. Fexibility راه حل را قادر می سازد Liftable دو دقيقا نظارت و جلوگیری از غیر سازگار با تبلیغات به کاربران خود را در خدمت.  جمله Liftable همچنین دارای یک سیاست شخصی با توجه به پرونده حداکثر اندازه یا بار زمان مجاز برای هر کدام از سایت های خود را و GeoEdge این سیاست را به محدود کردن سایت تاخیر و تاثیر منفی بر تجربه های کاربران خود را اجرا.

در صورت نقض انطباق GeoEdge گزارش دقیق و فورا قابل اشتراک منبع هدف ضربه، منطقه جغرافیایی، علاوه بر این به ضبط زنده از تبلیغ فراهم می کند. Liftable سهام این گزارش با شرکای خود را برنامه ریزی شده به سرعت به توقف کمپین های مشکل ساز است. با آمار توسط GeoEdge گذاشته، شریک زندگی برنامه ریزی شده دیگر درگیری را رد می کند و سریع برای خاموش کردن مبارزات ناخواسته است.

نتیجه با استفاده از GeoEdge Liftable قادر به تمیز کردن کیفیت آگهی در سایت های خود و کاربران خود را راضی نگه داشتن شده است. در واقع درصد شکایات کاربر از 25% به کمتر از 10 درصد کاهش يافته است-با بسیاری از کسانی که شکایت در مورد دیدن آگهی در تمام.

Liftable نیز بهبود یافته روابط با شرکای برنامه اى خود از روند بارگیری، بدون درز گزارش GeoEdge اشتراک گذاری را بنیاد نهاد. در حال حاضر ناخواسته آگهی مبارزات انتخاباتی مسدود شده اند; و که در آن Liftable برخورد با تبلیغات حمام حداقل 150 روز است که تعداد به 25 کاهش 83% بود. همکاری با GeoEdge Liftable قادر به تمیز کردن موجودی خود را و بهبود تجربه کاربر در حالی که کار کردن با شرکای برنامه ریزی شده بوده است.

.