- نمایش مشخصات عمومی از اول سال 1389 آغاز آن در حال حاضر 1 میلیارد کاربران در سراسر جهان نشان داده است.
- همچنین اعلام قصد دارد برای راه اندازی برنامه جدید طراحی شده برای نشان دادن IGTV, فیلم های طولانی تر از یک ساعت.
- نرم افزار برای آندروید و iOS زمانی در چند هفته آینده راه اندازی خواهد شد و به رقابت با یوتیوب به معنای.
نمایش مشخصات عمومی یخ یکی نیست اما دو اطلاعیه ها بزرگ به ساخت امروز. اولین نقطه عطف جدید برای شبکه اجتماعی فیس بوک متعلق به نمایش مشخصات عمومی آن در حال حاضر 1 میلیارد کاربران در سراسر جهان نشان داده است. نمایش مشخصات عمومی اولین بار در اکتبر 2010، که به معنی آن را در زمان کمتر از هشت سال آن را به آمار نشان که 1 میلیارد کاربر راه اندازی شد. در مقابل، پدر و مادر خود فیس بوک بیش از هشت سال برای رسیدن به این تعداد در زمان. برنامه نمایش مشخصات عمومی igtv
دیگر بزرگ اعلام، و یکی که برای چند روز گذشته شایعه آشکار یک برنامه مستقل آینده IGTV است. این اجازه می دهد آپلود سازندگان فیلم نمایش مشخصات عمومی دو قطعه فرمت عمودی تا یک ساعت در طول. در حال حاضر, نمایش مشخصات عمومی اجازه می دهد تا کاربران برای دانلود فیلم رکورد تا فقط 60 ثانیه در نمایه و فقط 15 ثانیه در داستان نمایش مشخصات عمومی. برنامه IGTV می خواهد زنده زمانی در چند هفته آینده برای اندیشه و iOS. مقاله مرتبط
نمایش مشخصات عمومی برنامه جدید شامل ویژگی های مانند قادر به شروع در حال مشاهده مطالب از مردم هنگامی که شما در راه اندازی برنامه شما در حال حاضر در نمایش مشخصات عمومی حق دنبال کرد. شما همچنین می خواهد قادر به سوئیچ بین “برای شما” “پس،” “محبوب” و “در حال مشاهده ادامه” دسته. خالق نمایش مشخصات عمومی هر کانال IGTV با تمام کلیپ های ویدئویی و دیگر خود را داشته باشد. در نهایت، برنامه IGTV اجازه می دهد تا شما به دوست و اظهار نظر در آن فیلم، و همچنین ارسال آنها به دوستان مستقیم. همه فیلم های دیگر در برنامه IGTV نیز به تماشا در اصلی نمایش مشخصات عمومی حدود
این حرکت جدید به وضوح نشان می دهد که نمایش مشخصات عمومی و فیس بوک پس از سازندگان فیلم و طرفداران که معتاد به سرویس YouTube Google می رویم در دسترس می باشد. ارائه فیلم های دیگر به نمایش مشخصات عمومی به 1 تریلیون عضو مخاطبان می تواند منجر به یک تن از رقابت برای بینندگان آن. نمایش مشخصات عمومی نیز به احتمال زیاد این فرمت های تصویری دیگر برای تبلیغ کنندگان نیز اهرم. سوال بزرگ است یا نه را آغوش فرمت های عمودی یا چوب با سنتی کلیپ تصویری افقی بر روی یوتیوب.