ایده جدید نیست. بسیاری از ویژگی های در مورد رکود در بازار گوشی های هوشمند نوشته شده است–مقدار زیادی از این وب سایت تنها. عکس می واضح تر شدن نمایش روشن تر میشن و باتری در حال شارژ سریع تر. اما اگر شما را در آنچه نگاه است که تغییر از گوشی های 2013 را (مانند S4 کهکشان سامسونگ) و تلفن های امروز، ما می دانیم، ما می توانیم احساس، که آن است که در بهترین حالت همه افزایشی است. پس چرا ما بحث دوباره تان؟
چون, Xiaomi. مشخصات Xiaomi مه 8 مقاله مرتبط “/>
من فقط رفتن به ترک این اینجا. عکس. توییتر. com/BCMTWnU1Vy
–نیل Cybart (@neilcybart) مه 31, 2018
مه 8 راه اندازی با شباهت عیان تری به آیفون اکس، از نظر امکانات و طراحی، از هر گونه عمده تلفن آندروید تا به امروز. به جای سرمایه گذاری در ایده های اصلی، Xiaomi منابع خود را در ساخت کافی، کمتر هزینه جایگزینی برای ایالات متحده نیروگاه اپل آخرین شاخص ریخت.
که جادویی هشتمین سالگرد
Xiaomi Mi-8 و آیفون اکس:
- تقريباً همان شکل.
- عقب رو، دو دوربین، فلش، با جدا شده به سمت بالا و چپ.
- تحقیقات گسترده.
- مشابه بلندگوی جلو پنجره و طراحی بندر در پایین دستگاه را به اتهام.
- همان چپ به راست، قرمز به آبی رنگ-ترشح تصویر زمینه در مواد بازاریابی.
- صورت 3D قابلیت را باز کند.
- Emojis متحرک است که پیگیری صورت.
- در برخی موارد نزدیک یکسان مواد بازاریابی (صدای جیر جیر در بالا مراجعه کنید).
فراتر از مقایسه نرم افزار و سخت افزار Xiaomi حتی قرارداد نامگذاری است که تداعی آیفون X انتخاب کرد. شرکت پیش بینی سکته قلبی 7 moniker (پس از Mi 6) به ارائه نسخه سالگرد هشتم”” eschewed مه 8. همانطور که آی فون اپل X جشن دهمین سالگرد آی فون، Xiaomi سال هشتم خود در کسب و کار با آن گل سرسبد آخرین جشن انتخاب کرده اید.
هیچ کس به جز جشن سالگرد هشتم است.
اثبات این که Xiaomi هدفمند و آگاهانه اپل در این نمرات شبیه سازی شده است در حال حاضر–و یا در راه اندازی ارزان تر، کوچکتر سکته قلبی را ببینید 8 تنوع، مانند آی فون نگاه. ما فقط می تواند شباهت ها توجه داشته باشید. بنابراین کسی که ما را با استدلال “وجود تنها بسیاری از گوشی های هوشمند طراحی ممکن است” حاضر به طور معمول, هنگامی که ما انجام. جهان است عکس رابین Nextbit, همه از ویژگی های مانند آیفون غیر آن نمایش:
ایستاده در انگشتان پای غول
در اینجا چیزی است: کسب و کار کپی دیگر کسب و کار تمام وقت در هر صنعت. اما درجه “وام گرفتن ایده های” وجود دارد و در این نمره Xiaomi در پایان دور مقیاس که در آن نفوذ به راحتی برای طرح عمده فروشی اشتباه می باشد.
ما فقط به دلیل تولید کنندگان اندیشه تحت افزایش فشار به سود روشن که کم حاشیه فروش محصولات (و بنابراین باید تکیه “امن شرطبندی”) به که از این نقطه نیست، اما از آنجا که آنها فاقد معناست بايد در آب و هوای فعلی فن آوری .
در 2017، صنعت گوشی های هوشمند مانند سقف فن آوری که انیمیشن (صرفا زیبایی و کم اهمیت) از چهره های ما شد یکی از ویژگی های standout رسیده بود. بیش از نیمی از سال بعد، Xiaomi است موفق به رسیدن به ارتفاعات همان حیرت انگیز (!)
با مه 8, Xiaomi گفت: نه ‘ اینجا آی فون بهتر X ‘، اما نه، ‘ اینجا دیگر آی فون دهم: “
چه اتاق وجود دارد برای آزمایش در گوشی تقریبا تهی، همراه با انگیزه ای. چرا به یک شرکت خطر چیزی متفاوت انجام آن (تقریبا) زیر فروش در جای پای دیگری را تضمین می کند؟ محصول پرفروش معادل، ارائه شده که قیمت حتی بهتر.
نگاه مقایسه مربوطه از صنعت های دیگر فقط در موفقیت اخیر Fortnite: نبرد رویال عنوان آزاد به بازی که قلاب میدانهای PlayerUnknown را بدون برچسب قیمت حق بیمه.
هیچ یک از این است که می گویند آیفون اکس است محصول “بهتر” از مه 8; Xiaomi ممکن است تصفیه آی فون برنده فرمول ایکس. اما اگر، آن چنان در unambitious ترین دردناکی راه ممکن انجام داده است. آن نشده است گفت: “اینجا آی فون بهتر X”، اما نه، “اینجا دیگر آیفون اکس.”
مه 8 روند این صنعت نسبت به انطباق و محافظه کاری برجسته. گل سرسبد گوشی های هوشمند دیگر بر دوش پیشینیان خود ایستاده، آنها فقط در کنار آنها با چشم بسته، treading در انگشتان پای خود آسیاب.
خلاصه
وقتی که شما بخشی از صنعت stagnating با هیچ چیز جدید برای ارائه گزینه دوم این است که قربانی آنچه محبوب است.
کاش نمی زباله خود تیم مورد علاقه اینجا. کنایه من با Xiaomi و یا مه 8 که برای ماده نمی باشد. ما این سناریو بسیاری اوقات این سال و در سال های قبلی دیده ام. همه حساب، Xiaomi، نه گوشی صالح را هم انجام نشد. مه 8 فقط آخرین، بارز ترین و برای بسیاری از افراد، مثال فاحش ترین روح “پیروی از رهبر” که در حال حاضر تعریف صنعت نسبت به تکرار بیش از اختراع روند.
ما در انتظار محصولات تقلید از محصولات از “nobodies” آمده است که در آن تقلید تنها ابزار آنها است. Xiaomi تبدیل شده است از یک شرکت بزرگ و مبتکر هر چند، این شرم بزرگ است.
اپل
تا زمانی که مصرف کنندگان خرید مه 8 در droves تا زمانی که آن پر سود ثابت Xiaomi احتمال دارد به ادامه ساخت گوشی با آرمان های مشابه است. Oem ها دیگر همین کار را خواهد کرد. هنگامی که شما بخشی از صنعت stagnating با هیچ چیز جدید برای ارائه، گزینه دوم است که قربانی آنچه محبوب است.
که آی فون X حال حاضر است و تا زمانی که کسی موفق به شکست دادن آن، به جای آن از نو، آن رفتن به ماندن در این صورت. و همه ما باید با آن زندگی می کنند.
من فقط رفتن به ترک این اینجا. عکس. توییتر. com/BCMTWnU1Vy
–نیل Cybart (@neilcybart) مه 31, 2018
مه 8 راه اندازی با شباهت عیان تری به آیفون اکس، از نظر امکانات و طراحی، از هر گونه عمده تلفن آندروید تا به امروز. به جای سرمایه گذاری در ایده های اصلی، Xiaomi منابع خود را در ساخت کافی، کمتر هزینه جایگزینی برای ایالات متحده نیروگاه اپل آخرین شاخص ریخت.
که جادویی هشتمین سالگرد
Xiaomi Mi-8 و آیفون اکس:
- تقريباً همان شکل.
- عقب رو، دو دوربین، فلش، با جدا شده به سمت بالا و چپ.
- تحقیقات گسترده.
- مشابه بلندگوی جلو پنجره و طراحی بندر در پایین دستگاه را به اتهام.
- همان چپ به راست، قرمز به آبی رنگ-ترشح تصویر زمینه در مواد بازاریابی.
- صورت 3D قابلیت را باز کند.
- Emojis متحرک است که پیگیری صورت.
- در برخی موارد نزدیک یکسان مواد بازاریابی (صدای جیر جیر در بالا مراجعه کنید).
فراتر از مقایسه نرم افزار و سخت افزار Xiaomi حتی قرارداد نامگذاری است که تداعی آیفون X انتخاب کرد. شرکت پیش بینی سکته قلبی 7 moniker (پس از Mi 6) به ارائه نسخه سالگرد هشتم”” eschewed مه 8. همانطور که آی فون اپل X جشن دهمین سالگرد آی فون، Xiaomi سال هشتم خود در کسب و کار با آن گل سرسبد آخرین جشن انتخاب کرده اید.
هیچ کس به جز جشن سالگرد هشتم است.
اثبات این که Xiaomi هدفمند و آگاهانه اپل در این نمرات شبیه سازی شده است در حال حاضر–و یا در راه اندازی ارزان تر، کوچکتر سکته قلبی را ببینید 8 تنوع، مانند آی فون نگاه. ما فقط می تواند شباهت ها توجه داشته باشید. بنابراین کسی که ما را با استدلال “وجود تنها بسیاری از گوشی های هوشمند طراحی ممکن است” حاضر به طور معمول, هنگامی که ما انجام. جهان است عکس رابین Nextbit, همه از ویژگی های مانند آیفون غیر آن نمایش:
ایستاده در انگشتان پای غول
در اینجا چیزی است: کسب و کار کپی دیگر کسب و کار تمام وقت در هر صنعت. اما درجه “وام گرفتن ایده های” وجود دارد و در این نمره Xiaomi در پایان دور مقیاس که در آن نفوذ به راحتی برای طرح عمده فروشی اشتباه می باشد.
ما فقط به دلیل تولید کنندگان اندیشه تحت افزایش فشار به سود روشن که کم حاشیه فروش محصولات (و بنابراین باید تکیه “امن شرطبندی”) به که از این نقطه نیست، اما از آنجا که آنها فاقد معناست بايد در آب و هوای فعلی فن آوری .
در 2017، صنعت گوشی های هوشمند مانند سقف فن آوری که انیمیشن (صرفا زیبایی و کم اهمیت) از چهره های ما شد یکی از ویژگی های standout رسیده بود. بیش از نیمی از سال بعد، Xiaomi است موفق به رسیدن به ارتفاعات همان حیرت انگیز (!)
با مه 8, Xiaomi گفت: نه ‘ اینجا آی فون بهتر X ‘، اما نه، ‘ اینجا دیگر آی فون دهم: “
چه اتاق وجود دارد برای آزمایش در گوشی تقریبا تهی، همراه با انگیزه ای. چرا به یک شرکت خطر چیزی متفاوت انجام آن (تقریبا) زیر فروش در جای پای دیگری را تضمین می کند؟ محصول پرفروش معادل، ارائه شده که قیمت حتی بهتر.
نگاه مقایسه مربوطه از صنعت های دیگر فقط در موفقیت اخیر Fortnite: نبرد رویال عنوان آزاد به بازی که قلاب میدانهای PlayerUnknown را بدون برچسب قیمت حق بیمه.
هیچ یک از این است که می گویند آیفون اکس است محصول “بهتر” از مه 8; Xiaomi ممکن است تصفیه آی فون برنده فرمول ایکس. اما اگر، آن چنان در unambitious ترین دردناکی راه ممکن انجام داده است. آن نشده است گفت: “اینجا آی فون بهتر X”، اما نه، “اینجا دیگر آیفون اکس.”
مه 8 روند این صنعت نسبت به انطباق و محافظه کاری برجسته. گل سرسبد گوشی های هوشمند دیگر بر دوش پیشینیان خود ایستاده، آنها فقط در کنار آنها با چشم بسته، treading در انگشتان پای خود آسیاب.
خلاصه
وقتی که شما بخشی از صنعت stagnating با هیچ چیز جدید برای ارائه گزینه دوم این است که قربانی آنچه محبوب است.
کاش نمی زباله خود تیم مورد علاقه اینجا. کنایه من با Xiaomi و یا مه 8 که برای ماده نمی باشد. ما این سناریو بسیاری اوقات این سال و در سال های قبلی دیده ام. همه حساب، Xiaomi، نه گوشی صالح را هم انجام نشد. مه 8 فقط آخرین، بارز ترین و برای بسیاری از افراد، مثال فاحش ترین روح “پیروی از رهبر” که در حال حاضر تعریف صنعت نسبت به تکرار بیش از اختراع روند.
ما در انتظار محصولات تقلید از محصولات از “nobodies” آمده است که در آن تقلید تنها ابزار آنها است. Xiaomi تبدیل شده است از یک شرکت بزرگ و مبتکر هر چند، این شرم بزرگ است.
اپل
تا زمانی که مصرف کنندگان خرید مه 8 در droves تا زمانی که آن پر سود ثابت Xiaomi احتمال دارد به ادامه ساخت گوشی با آرمان های مشابه است. Oem ها دیگر همین کار را خواهد کرد. هنگامی که شما بخشی از صنعت stagnating با هیچ چیز جدید برای ارائه، گزینه دوم است که قربانی آنچه محبوب است.
که آی فون X حال حاضر است و تا زمانی که کسی موفق به شکست دادن آن، به جای آن از نو، آن رفتن به ماندن در این صورت. و همه ما باید با آن زندگی می کنند.