بهترین گزینه برای شل کردن برای تیم چت

اگر شما همیشه با یک تیم در یک پروژه کار می کرد، شما آشنا با شل کردن یکی از آلات ژنتیک، گروه ارتباطات و همکاری ممکن است. این ابزار تنها از نوع خود در سراسر, هر چند است، بنابراین اجازه دهید نگاهی به برخی از جایگزین.

پشت گوش فراخ و آنچه باعث می شود آن آنقدر بزرگ است؟

در قلب آن شل کردن برنامه چت است. این اجازه می دهد تا تیم های چت در کانال های مختلف است و پیام های مستقیم خصوصی. پس از آن آسان است به عقب برگردید و بحث را بعدا پیدا کنید آن تاریخ پیام یاد می آورد. شل کردن کشویی ارائه اکوسیستم برنامه است که همه چیز را از بهره وری و ابزارهای مدیریت پروژه اضافه می کند به تجزیه و تحلیل دفتر مدیریت یکپارچگی اجتماعی و بیشتر نیز است. این بسیار آسان برای استفاده، و شما می توانید آن را به هر چیزی زیبا نیازهای تیم خود را سفارشی.

اگر شما فقط می خواهید به گپ و گفتگو با تیم خود و بارهای ذخیره سازی لازم نیست شل کردن رایگان است. نسخه رایگان می آید با 5 گیگابایت از ذخیره سازی کل — زیادی نیست، اما آن هنوز هم می تواند کاملا چند اسناد برای به اشتراک گذاشتن تیم نگه دارد. نسخه رایگان نیز اجازه می دهد که شما نیاز به مواد قدیمی مرجع تا 10.000 از پیام های قبلی جستجو. نسخه رایگان نیز اجازه می دهد تا شما به 10 برنامه های شخص ثالث. شما می توانید نسخه رایگان برای مقدار نامحدود از زمان و با بسیاری از کاربران که می خواهید استفاده کنید.

Slack نیز ارائه می دهد دو ردیف اشتراک: پیش فرض

  • : که 6.67 هر کاربر در هر ماه (در صورتی که صورتحساب سالانه), طرح استاندارد می افزاید: تاریخچه پیام نامحدود نامحدود برنامه، 10 GB از ذخیره سازی هر کاربر و مانند برخی از پیشرفتهای به ویژگی های پیشرفته کاربران خارجی انطباق و گروه تماس های ویدئویی.
  • پلاس: که 12.50 $ در هر کاربر در هر ماه (در صورتی که صورتحساب سالانه)، به علاوه طرح 20 گیگابایت حافظه در هر کاربر پشتیبانی فنی سریع و کنترل های اداری بیشتر ارائه می دهد.

تیم پشت گوش فراخ می تواند شامل چندین هزار عضو و علاوه بر رابط مرورگر نرم افزار اختصاص داده شده برای سیستم عامل های دسکتاپ و موبایل ترین وجود دارد.

بنابراین، چرا شما تعویض می شود؟

(در صورتی که شما نیاز دارید ویژگی های ارائه می دهد طرح پرداخت اسلاک) دلیل اصلی ممکن است بخواهید از آن کشف جایگزین هزینه است. که در هر عضو قیمت گذاری، قیمت یک تیم بزرگ بسیار سریع گران می توانید دریافت کنید. هزینه ها به سرعت اگر جامعه چت بزرگ است اضافه کردن. (هر چند این مهم است که توجه داشته باشید که شما تنها برای کاربران فعال در شل کردن سیاست های حسابداری و مدیریت عادلانه صورتحساب دریافت است.)

و اگر می خواهید گزینه رایگان است که ارائه می دهد ویژگی های بیشتر نسبت به شل کردن جایگزین است که وجود دارد. برخی رایگان گروه همکاری تعداد زیادی بدون محدود کردن محدودیت آرشیو پیام خود را ارائه. برخی از جایگزین های رایگان ارائه ویژگی های مانند صفحه نمایش به اشتراک گذاری، ظرفیت ذخیره سازی افزایش یا همگام سازی آگهی/LDAP.

یا شاید شما تا به حال یک تجربه بد با شل کردن (یا فقط دان ‘ ŧ مانند آن) و می خواهید یکی دیگر از گزینه.

هر چه شما دلیل بسیاری از ابزار بزرگ دیگر وجود دارد برای تامین نیاز خود وجود دارد. ما استفاده از شل اینجا چگونه به گیک و ما آن را دوست دارم که. اما اگر شما احساس نمی کنید که همین ما آن را دریافت. بنابراین، بیایید نگاهی به گزینه های دیگر خود را.

سعی کنید اگر شما آشنایی با مدیریت سرور میزبانی خدمات خود

و منابع در دسترس است، شما می توانید سعی کنید این سرویس میزبانی خود است. میزبانی وب خدمات خود را به شما می دهد کنترل کامل بر محیط زیست خود را، که به معنی زیادی به مدیران سیستم. البته میزبانی وب پلت فرم خود شما مسئول نگهداری، امنیت و آپ تایم سرور معناست — رعب آور وظیفه، حتی دو techies با تجربه.

دو تا از محبوب منبع باز گزینه های، موشک چت و ماده ترین, ارائه بسیاری از ویژگی های قابل مقایسه در شل کردن. شما می توانید دانلود کلاینت سرور برای هر دو محصول به طور مستقیم از وب سایت خود را. موشک-چت و ماده ترین با محیط خود آگهی/LDAP فعلی، برنامه های کاربردی دیگر ادغام و پشتیبانی از ویندوز و سیستم عامل مک و لینوکس سیستم عامل.

هر دو ارائه رابط های کاربری مشابه به شل کردن. شما می توانید پشتیبانی در محل خرید حتی اگر شما به آن نیاز دارید، اما نیز وجود دارد مقدار زیادی از مستندات پشتیبانی در دسترس آنلاین. اگر شما علاقه مند به معماری محصولات، کد منبع برای هر دو در GitHub شما می توانید.

خدمات میزبانی دیگر

به ده ها تن از گزینه های زیادی وجود دارد اگر شما علاقه مند در سرور خودتان حفظ حرکت کند. اگر شما استفاده از دیگر برنامه های Atlassian و نیاز به ادغام گشاد گشاد راه رفتن (به HipChat) یک انتخاب بزرگ است. گشاد گشاد راه رفتن در نسخه رایگان شما می دهد تعداد نامحدودی از کاربران امکان جستجو تا 25 k پیام در سابقه پیام و گروه ویدئو کنفرانس را فراهم می کند. شما می توانید همچنین پرداخت 3 دلار برای هر کاربر در هر ماه برای افزایش ذخیره سازی فایل های خود را, اضافه کردن گروه به اشتراک گذاری صفحه نمایش، و فعال کردن کنترل از راه دور دسکتاپ — یکی از ویژگی های قدرتمند.

اگر شما به دنبال ساختار بیشتر Ryver یکی دیگر از جالب دیگر پشت گوش فراخ است. اعضای تیم شش رایگان هستند. پس از آن, شما پرداخت 99 دلار در ماه برای بسیاری از کاربران به عنوان مورد نیاز. Ryver، شما یک تیم کارهای بیشتر به طور موثر با استفاده از قابلیت مدیریت وظیفه خود می توانید با مدیریت. Ryver همچنین شما را با تاریخچه چت نامحدود بازیابی ذخیره سازی داده ها و حساب های کاربر مهمان می کند.

ارائه راه حل های خود را برای تیم چت و گروه همکاری گوگل

البته مایکروسافت و گوگل و مایکروسافت همیشه وجود دارد. مایکروسافت ابزار مختلف از جمله در اسکایپ برای کسب و کار (که قبلا به عنوان Lync شناخته می شود)، اسکایپ و مایکروسافت تیم است. اگر شما به دنبال ادغام بدون درز با خود برنامه های کاربردی آفیس مایکروسافت, مایکروسافت تیم و اسکایپ برای کسب و کار ابزار بزرگ است.

گوگل ارائه می دهد نرم افزار پاتوق خود را رایگان. با مختلف ادغام و نام قوی گوگل می تواند نیازهای ساده چت شما را حل کند. اگر می خواهید ویژگی ها و ابزارهای قدرتمند گوگل مجموعه G یکی دیگر از راه برای رفتن است. با ذخیره سازی فایل های قابل اعتماد، به اشتراک گذاری فایل آسان و قیمت مناسب برای تیم های کوچک، سوئیت G مدعی قوی است.


نیز وجود دارد ده ها تن از گزینه اسلاک دیگر خارج وجود دارد، بنابراین ما به سختی اینجا خش سطح. با امیدواری، ما داده شده شما به اندازه کافی برای شروع به دنبال یک جایگزین خوب هر چند. این همه boils پایین به نیاز خود و تنظیمات. اگر شما به دنبال به تغییر، شما احتمالا یکی از ویژگی های در ذهن است که به معنی بسیار. این که آیا آن پیام بایگانی بازیابی، ادغام برنامه خاص یا بیشتر ساختار و اعلان ها را برای تیم خود را، ما حاضر به شرط بندی شما می توانید محصول مناسب با نیاز شما.